Filmkväll me Niki <3

Vi har kollat på Eclipse (K13...)!! Och nu håller vi på med Puppe och Yatzy, Nixus kaniner. cx
Yatzy: Datanörd (försöker hela tiden klättra up på min laptop...). Tycker om att utorska världen. Får ofta harinstinkter, vilket innebär att hon hoppar runt och piper som en galning. För övrigt misstänker
Niki och jag att hon är släkt med en hare. Typ. Har henne i knät nu <3333 (Hmfrh ... hon sitter och utforskar min splitternya Sve-tröja och mitt hår...)
Puppe: Gullig. Säger INGET. Bara om han är hungrig, enligt Niki, men har aldrig sett honom vara det. Svart. Får inte harinstinkter. Kolugn.





_____________________________________________________________________________________
28/12:Visa bilder på dina djur som du tagit.

Bianca Virginia "Binkis" , Marsvin, Sheltie, hona, 6 år



Boston "Bosse", Hund, Vit Herdehund



Hejdowww <3


Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0