Hej, igen!

Ja men hej på dej! Idag heter min kompis Snövit.
Snövit
Hon heter Nicole egentligen, men idag heter hon Snövit.

Jag heter idag den elaka drottningen.

Omg. Hon är fulare än jag.


Vi kommer heta samma namn imorgon också, för jag träffar Snövit då. Yippie, bäst att förgifta några äpplen.

_______________________________________________________________

27/12: Visa ett foto du tagit och inte är nöjd med.



Dålig kvalitet :(((
(Jag räknade inte med YouCam bilderna som finns på typ ´varje inlägg för de har ju allihop UUUSEL kvalitet)
Det är Nicole för tusen år sen :DDD Hon har kortare hår nu. www.blundiss.blogg.se


Hejdouu c'':

Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0