Häääj o.o

Nu har man varit nåra dagar inaktiv, så tänkte komma hit en sväng och kanske skriva ett inlägg. O.o
Hähä, vi hade skid-dag idag och typ hela skolan förutom 2orna, mina syskon slapp skidningen grrrr, och 6orna- de fick åka slalom! -.- Och vi, vi fick åka längskidor i en evig skog med bara sol och några slappa vindar......... Bläääää.

Sen hade jag i alla fall ridning- yes! Och jag fick Freya. De frågade liksom: " vem har inte ridit på Freya på siståne? " och jag vågar inte direkt ljuga för den strängaste ridläraren som delar ut hästarna.... Så jag fick Freya. Bläää. Som tur (för mig) var att Freya var på ett piggt humör idag, och då menar jag inte normalt pigg utan ungefär som en snabb ridskolehäst, som är jättetrött, på dåligt humör osv. Men snabbt för att vara Freya. Vi övade allt möjligt roligt :'> Det var också kul att i min nya grupp talade typ alla svenska- yay! I min förra talade ingen svenska, bara finska.... .__.
Men, tack och hej för idag, då, och jag vill bara snabbt påminna er alla om att jag fyller år om exakt 6 dagar!
Våga inte
glömma bort det! xD

Byeeee<3

Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0