Föööööööörrrrrrssssssttttttaaaaa mmmmmmmaaaajjj.

Alltså nu är det då... FÖRSTA MAJ!!! Jeeeeeeeeeeeeee.<3 Det är ganska rrraaaaaannnnnnnddddoooooooommmmmmm, inte sant? Lixom FÖRSTA MAJ. IDAG ÄR DET FÖRSTA MAJ. Kan man säga så?! OWO Det är så random. Jag trodde jag aldrig skulle kunna klaga på att det är för hett någon gång- och klagar på temperaturen är precis vad jag gör. i vintras trodde man ju att det ALDRIG kunde bli varmt igen....
menmenmenmen, nu är det varmt och det är första maj.
Här är några bilder som jag tog igår:
Den bilden här över är då.. eh... jag.

Kommentarer
Postat av: Katti

Du är tålig du, om du tycker det är varmt nu! Här är det dubbla byxor och tjock mössa som gäller än. Fast ni är ju längre söderut, förstås 8-D

2011-05-02 @ 13:29:33
Postat av: Mamma

Jättefin header har du gjort på bloggen gumman - den är riktigt bra! O fina bilder. Tog du med telefonen?

2011-05-02 @ 21:09:58
URL: http://noracc.wordpress.com
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0