idag är det en SPECIELL dag...

...Jag vet inte varför. Det bara känns så. Det är inte bara 18+ och skinande sol som får det att kännas speciellt, kanske är det vårmarknaden? Helgens början?Att jag får äta "metrilaku"?  Jag har faktist ingen aning- inte ett dugg mer än du har. Men det där med metrilaku är nog speciellt, jag får det bara ca. 4 ggr om året. Men jag brukar få de också när vi är i björneborg- det säljs där året om ^o^ det är typ avlånga och smala "godisar" som är en meter långa. Metri betyder meter på finska och laku (lakritsi) betyder lakrits :D Så nomnom *v* Men ska kanske lägga ut lite bilder senare... vi får se... om jag orkar...
see ya owo

(detta blev ett vääääääääääääääääääldigt tråkigt inlägg)

Kommentarer
Postat av: Isi

Toivottavasti maistui hyvältä?

2011-05-09 @ 20:44:56
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0