Rolig Tisdag ^w^

Jätterolig tisdag, igår när jag kom hem från korgbollen som slutade 9 mådde jag jätteilla. Mamma och pappa trodde att det var för att jag var trött, så jag trodde på dem och gick och la mig. Jag tog för säkerhetens skull ner en bunke som jag kunde spy i, OM jag skulle spy- vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Jag mådde ändå jätteilla och när jag slutligen somnade sov jag inte länge- i 2 timmar, till 00:00. Då spydde jag. Som tur hade jag min bunke xdddd Sedan somnade jag igen. Vaknade 02:00. Sedan somnade jag igen. 04:00 vaknade jag igen. Nästa gång jag vaknade, 06:00, så kunde jag inte somna om. Jag steg upp och jag fick svindel bara av att ställa mig upp. Jag kravlade mig med stor möda upp på övervåningen, och mamma sa att jag absolut inte fick gå till skolan. Jag hade 38,2 graders feber :s men nu har jag tagit medicin och jag mår myycket bättre! :)
Förresten, i söndags vann Finland ISHOCKEY VM 2011 mot sverige 6-1!!! sjuuuuukt coolt oWo<'3

Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0