skolan

Jag är rädd för att komma tillbaka till skolan för jag kommer säkert få 5050334 glömskor för jag inte gjort mina läxor, och för att bli jättemycket efter. Sedan kommer jag aldrig komma ikapp och sedan måste jag få en lättare mattebok och sedan klarar jag inte av den heller och sedan måste jag få stödundervisning och sedan märker dom att jag egentligen har en lärostörning som gör  att jag inte kan lära mig någonting och sedan märker de att jag måste gå om hela skolan på nytt, så de förflyttar mig till ettan och jag måste räkna 1+1 med byggklossar och bli skrattad åt för att jag inte ryms och sitta på deras babystolar, eller får in mina saker i min  pulpet. Och så måste jag leva. I många år. Växa upp med en ny klass. Alltid vara 4 år äldre.
Okej, inte mig emot. Alla på min klass hatar mig. Jag hatar dem. Nästan alla. Inte för att någon bryr sig.
Jag vill till sverige. Nu, Tack.

Kommentarer
Postat av: Nix

Alv, va int barnlig nu... Int hatar nån dej, alla önskar att du ska komma tillbaka och sätta lite fart på världen. Och jag förstår att du är lite rädd för att du ska få gömskor med comeon! Inte får du en lättare mattabok för det! Hallå! Tänk efter nu lite ordentligare. Och det där andra som jag inte orkar nämna. MIN KOMMENTAR: LOLLIPOP, du ärväl inte ssååååå barnslig.

2012-02-15 @ 20:10:37
URL: http://www.windandwaves.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Jag tror inte att nån kan hata dig!<3

Så vitt jag vet är du shiietasmart och klok. Ge dej.

Men du får gärna komma hit till Svergie! Mycket gärna ^^

2012-02-16 @ 20:05:06
URL: http://linamee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha - det där tror du inte ens själv på gumman!

2012-02-22 @ 09:24:33
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0