Mår bättre C:

Nu ska jag skärpa mig. Ska ta tag i mitt jäkla liv. Hur dåligt jag än mår inuti ska jag försöka hålla masken. <3
Tack OliverPhelps och Renesmee Cullen, betyder mycket för mig <3 :3
Jag har pausat min ridning pga tidsbrist :c kommer återgå efter några månader, när min saknad efter det inte bryr sig om jag har tid eller inte. <3 :*
Jag vill ändå gå på mugglisträffen.
Imorgon spelar min klass' flickor mot 6ornas flickornas vinnande lag (varit borta från skolan sen fredan, vet inte vilken klass). Få se hur det går. Vi spelar mot dem för att vi vann 3-1 mot paralellklassen förra veckan <3 :* gud vad ägda dom blev ...
- Alva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naajj, det var så lite!<3 Finns här! Alltid.

2012-01-17 @ 21:16:09
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0