Skolan..

..var väl lika tråkig som vanligt -.- märkte först nu hur mycket jag saknat Erika när jag var sjuk! <3
idag hade min klass' flickor vs 6c's flickor innebandymatch. 6c vann 11-0 ... pinsamt :c jag gjorde mitt bästa, mne 6c kom faktist trea i skolmästerskapen förra året. Men vet ni? Vi kommer vinna nästa år, för då är vi 6b och då är dom nuvarande sexorna i sököviken-gymnasiet! c: awesome.
Nu ska jag lägga upp en massa bilder som får er att tro att jag är en awesome fotograf.
Obs!!! Copyright på alla bilder!!! D: jag har tagit alla med min Samsung ES27 eller så har ngn annan tagit med den. Alla bilder som inte jag tagit är dock tagna av såna jag känner, och med min kamera så jag har 101% lov att lägga upp dem.
Frankrike 2011
Av: Alva V.


Sofia, det var väl ok att jag lade upp den? D; du och Blossom är så fiiiiina <3
Sofia www.sofiavbs.blogg.se
Av: Alva V. obsobs!!! inte den bästa kvalitén på just denna, go on!

Min kusin och ett chips <3 aw vad bra man ser hennes öga på den här bilden :D
Av: Alva V.

Coca Cola-planta i Schweiz :)
Av: Alva V.



Hemmagjord körsbärspaj, i somras. Körsbären var från egen trädgård! <3 Vi fick verkligen en enorm skörd då o.o vi hoppas på lite mindre 2012!
Av: Alva V. (båda)


Körsbär!
Av: Alva V.


Munkholmsbadet. En del av mitt jäkla liv <3
Av: Alva V.



Inga TS bilder idag inte! Kan lägga upp fler bilder om ni vill, senare. När jag har tid. Nu ska jag njuta av mugglarportalen.se, har precis varit ute med vovven ;D
-Alva

Kommentarer
Postat av: sofia

Jätte fina bilder! Ti mig gör de inget att du har laddat upp bilden till mig, det är 110 % okej!

2012-01-18 @ 16:00:17
URL: http://sofiavb.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va den där pajen såg god ut. Hade nästan glömt hur god den var :-)

2012-01-18 @ 17:25:01
URL: http://noracc.wordpress.com
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0