Sommarlovet, slut?

Jaaaaaa, nu är sommarlovet slut alltså. Det är inte kul ^^ Men aja, nu ska vi inte deppa ihop (a)
Jag ska alltså börja på klass 5B på Mårtensbro skola i Finland! <3 Det ska bli riktigt kul men jag ska få en ny lärare och det är väl "fifty fifty" som man säger. Hon heter Linda och är väl okej. I alla fall fick jag den reaktionen på henne när vi sågs i maj. Men hon säger "mmmmm" hela tiden och det blev störande efter 4 minuter. Hoppas jag klarar mig. Men aja, nu ska jag försöka bli aktivare här på bloggen :> Inte kul att ha en perfekt blogg skräpandes någonstans längst bak i internetminnet :/<3 Jag försöker skriva iaf 3 gånger i veckan, om målet lyckas blir jag glad.
Jag sk även mixtra lite med header och sånt här <: Det ska bli kul... inte. Hatar kodande. Hatar allra mest att jag kan det. Jag kan koda designer på både stallet.se och blogg.se. Bläh. Jag ska mixtra ihop ngt GLITTRIGT  *DREGGEL DREGGEL* <3 Glitter är sååwwwhhhh gulliiiggghhhtttwwww <3 Men detta blev så kort så jag bjuder på en liten bild.
-
Redo för skolan? Glöm det.

Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0