Sportlovskul

Jag har träffat världens bästaste Vera <3 vi hade skitkul (: bl.a. gjorde vi en egen nyhetssändning, och vi fick oss själva och våra mammor att skratta högt! Du är bäst Vera!! nedan är sportlovsbilder (som tagits med min mammas iPhone). Kopiering F Ö R B J U D E T. Alla bilder är tagna av Vera, mig eller min mamma och jag har tillstånd till dem!!
Äkta svensk semla på RC chocolat i Sigtuna
Alva V.


Närbild på semla (Veras semla  och servitrisens arm i bakgrunden xD)
Alva V.


Jag och tant Brun, hihi xD (vi lekte turister lite där)
Vera S.


Tant Brun café
Alva V.


Drakegården i Sigtuna
Alva V.


Gatan xD
Alva V.


Anslagstavla i Sigtuna
Alva V.


Plask ...
Vera S.


Båtar i Sigtuna ...
Alva V.


Vera som fått lite försprång
Alva V.


Jag och en runsten
Vera S.


ICA!!! 8D
Alva V.


Hoppbild!
Alva V.


Vera ...
Alva V.


Alva ...
Vera S.


Munkholmen ... <3
Vera S.


Veras skor
Alva V.


Vera ... :)
Alva V.


PLASK!
Alva V. (vera poserar)


Plask igen ... c:
Alva V. (vera plaskar)


Jag owo
Vera S.


Vera på den mycket isiga gångvägen
Alva V.

jag satte inte in bilder där man tydligt ser Veras ansikte för jag vet inte om hon tkr det är okej

bilder från båten i måndags!! :D min mamma har tagit dem alla.

Mat på båten :)


Min mumin-drink 8D


Jag dricker mumin-drinken :)



Anna Abreu på båten (: (finsk artist)

Hoppas du tyckte bilderna var fina!! Vi ses någon annan gång xD
Kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Nix

Moi ;) Jag kommer ihåg nästan alla paikkorna du ha fota (o vera) Ännu i sverige? Speciellt kommer jag ihåg TANT BRUUUUN ;D

2012-02-22 @ 10:51:06
URL: http://www.windandwaves.bloggplatsen.se
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0