Sweden, here I come

SVERIGE, HÄR KOMMER JAG!
Jag och mamma ska ta färjan över östersjön ikväll, och vi är framme tidigt imorgon. Det ska bli kul att återse alla vänner igen, riktigt kul :) Jag håller på och packar, viktigt att allt kommer med. xD
Men jag glömmer förstås alltid någonting. Alltid.
Få se vad det blir denna gången xd♥
Inte datorn, hoppas jag. Ska försöka blogga lite då och då, för vi ska bo hos min bror och de har internet där om jag inte misstar mig ! ♥
Förresten har jag fattat tycke för lite folkmusik-stil. Jag nördade sönder Timoteij:s spellista på spotify så sent som idag. Och nu. ehheh ...
Den målade jag nyss, insp: Sverige! surprise o.O
Hejdå, ha en toppendag allihop ♥
- Alva♥

Kommentarer
Postat av: Nix

OMG alva, ha så kuuul <3

2012-02-20 @ 13:47:29
URL: http://www.windandwaves.bloggplatsen.se
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0