Orättvist

Det är orättvist! min pappa typ favoriserar min lillebror framför mig och min syster. Om jag ngn gång frågar om han vill komma och göra ngt med mig, så är svaret "Har inte tid", "orkar inte", "Måste jobba" osv. Och vad händer när min lillebror kommer och frågar?? jo då är svaret "Jamen självklart", "Okej, jag kommer strax", "Absolut" osv.
Idag frågade jag om jag ngn gång kunde få spelet Sims 3 till pc. Då sa han typ "kanske" och när vi kom in satte han sig och spelade FIFA 12 med Tore, min lillebror. Dessutom pratar min pappa med tore hela tiden. Och jag blir typ ignorerad. TACK SÅ MYCKET.
självklart är han snäll ibland också.
men då är aldrig tore hemma eller så sover han eller är bara inlåst på sitt rum av någon orsak.
:'(
förlåt för inga bilder. Jag ska ladda upp några senare, när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Va trist om det känns så. Isi menar säkert inte att göra det. Hoppas han läser det här o pratar med dig. Puss!

2012-03-11 @ 14:27:09
URL: http://noracc.wordpress.com
Postat av: Alice

Gud vad jag känner igen det där...

Kram på dig! <3

2012-03-11 @ 21:19:06
URL: http://www.nogg.se/InspiredPsycho
Postat av: Nix

Åh, det där händer till mej oxo... Juha, till exempel, gör alltid alla grejjs med Emilia och Mona och aldrig nåt med mig... De får alla möjliga barbisar, och nej jag vill INTE ha nån sån men jag menar att de får alla saker och... vad får jag? INGET! Och samma sak är det med Sanna och min pappa. De har BARA tid med Jere, okej det är kanske lite annan sak, för att han är ju bara 2 år och kräver mycket mer uppmärksamhet än jag, men... Sanna och pappa har bara tid med Jere. Jag frågar pappa om han kan spela kort med mig på LÖRDA -OBS OBS OBS- när Jere var och sova, men sen så säger han "joo okej, jag ska bara göra en sak", han gör det och.. så vaknade Jere. UPPMÄRKSAMHETEN FÖRFLYTTAS och jag får spela kort med SANNA på SÖNDAG EFTERMIDDAG, JAG FRÅGADE PÅ LÖRDA MORON. Just typiskt. Och även om jag frågade flere gånger, så fick jag aldrig spela med pappa. Och detta är absolut inte det ända som har hänt i detta diskussionsämne. Jäkla störande -.-

2012-03-13 @ 18:03:55
URL: http://www.windandwaves.bloggplatsen.se
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0