Jag slår vad om att ni glömt bort hur jag ser ut.

Det här är jag.

Jag vet, jag är inte söt. Jag hoppas ni inte slutar läsa min blogg nu när ni fått veta hur jag ser ut...xD



Jag har fått en svea mössa, tröja och väska i julklapp. Nu går jag omkring med dem typ hela tiden. Jag känner mig som ett litet barn som precis lärt sig tala... Man måste göra det hela tiden då, typ. I bakgrunden syns en av mina andra presenter, monopolet med bankkort. Ignorera det andra i bakgrunden..


Hm ... ja, som sagt.




Jag fick annat också. Ha en bra dag. Och ... äsch. Glöm det.

Schema för bloggen:
26/12: visa ett foto du tagit och du är nöjd med
27/12: visa ett foto du tagit och inte är nöjd med
28/12: visa foton på dina djur som du tagit
19/12: visa ett naturfoto du tagit och är nöjd med
30/12: visa ett foto du tagit för länge sedan
31/12: visa ett foto på dig själv som någon annan tagit



Ses...hoppas jag.

Kommentarer
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0