Lalallalalaa ... I can't heeaaar yooouuu! ;D

Hej. Ja, det är jag igen. Dog du nu?


Idag:Visa ett foto du tagit och du är nöjd med.


Inte det enda fotot jag gillar som jag tagit. Har tillochmed bättre foton (jag redigerar dem inte), men jag valde dett pga den söta varelse som är på fotot <33 Älskarrej  Bossehh :'3333


Syrran och brorsan kollar på Pirates Of The Carribean 2. Den är K11 och de är 9 UTAN vuxet sällskap. De får egentligen inte se den, haha.
Men jag hade planerat att se Eclipse (K13) imorgon ensam så... jag ska inte klaga.

Är det tråkigt att läsa om mitt liv? Jamen föreslå nåt bättre då. :c

//Jem m'appelle Alva.

Kommentarer
Postat av: ebba thalin

Hej. Det vore gulligt om du lämnade en kommentar. <3



sv; tack! haha, gullig header! ;)

2011-12-27 @ 07:52:44
URL: http://ponnynsammi.blogg.se/
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0