Nice day.

Denna dag har varit pretty nice, hittils. Förutom att jag typ mådde jättekonstigt i morse /: från klockan 6 imorse till klockan ca 10 i 8 så var jag typ i trans- jag var halvt vaken och halvt sov jag! Läskigt :s men iaf i skolan var det lite tystare än vanligt, för Linda (vår lärare) har kommit på ngt sånt sätt att hon ger oss orangea lappar när man stör först, och om man stör mera så får man en röd lapp = anmärkning! Det funkade, tror jag. Ingen vill ha tre anmärkningar nu, när det där kvarsittnings systemet har blivit utbytt mot hemringning-och-prata-med-föräldrarna-systemet. Hm. Jag har inte en enda anmärkning! Och jag har tagit ut hunden och jag har retat Claushaus och datoriserat. Dessutom är jag väldigt säker på att det är min trollstav som kommit från USA nu, eftersom vi fått en lapp från posten att det har kommit ett paket/brev som inte ryms i våran postlåda ADRESSERAT TILL MIG Cx
Så idag ska vi hämta det, mamma och jag, och så ska vi hämta nya skridskor. Åt mig.
Detta var typ den bästa vardagen jag haft på länge, och ändå var den typ bara 75% bra. Hittils. Kanske stiger. Eller sjunker.
... Hm.
Och förresten; idag var det Pinkie Pie som hjälpe mig med matematiken! :* <3
'
Och ja ... hejdå !
Lovar att ni får er update efter att jag varit på posten ...

Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Hej. Det vore Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet!



STOR FRÅGESTUND!

www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.comgulligt om du lämnade en kommentar. <3

Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

fin blogg du har :)

2012-01-24 @ 18:42:18
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0