Nightparty all night

ohhyeah, nightparty till min ära 8D mwahaha!
enjoy these wonderful pictures..
Godiset :D
mycket godis ><'' vi åt inte ens hälften...nåja...
Ok foto på Nicole :D
Piiiizza, eller som de andra valde att kalla det makaronilåde-pizza, för de tyckte smaken påminde om makaronilåda XD
Tårtan ammammamamamamhahhahaahah! Jag fyllde om ni vill veta 1 åår 8D
De missbildade muffinsarna jag bakade! Rekordätare: Nellie, som åt typ 10st xD kul att ni folk gillade dem!! det blev bara en kvar, ska äta den nu om jag orkar. Det gör jag nog inte!
Inget party utan chips- inget bra party iaf!!
Sofia och hennes kamera 8D
Claushaus och Bosse blev goda vänner :)
Sofia and Nicole goes crazy
F.v: Claras hand(hon äter), Sofia, Canon nånting, Nicole
En random bild som Clara tog O____0 ehhehe, min hand!
Alla pratar och är glada xD och äter..
.
Nellie xD
Hehe tog inte ett enda foto på mig själv på hela kvällen!
Det var bara andra som fotade mig (nästan hela tiden) xD
Seeeez!

Kommentarer
Postat av: Clara

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!! BEST PAAAAAAAAAAAAAAAARTY EVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D LOVE IT <333



Bosse. <3

2012-03-17 @ 22:35:35
Postat av: kkrazyjulia :s

Hej, allt bra?:)

kramar!

2012-03-18 @ 00:39:58
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/
Postat av: Nix

OMG COOLA MEJ FINNS MED I ETT AV DINA BLÖÖGG INLÄGG!! JAG E KÄÄÄÄÄÄÄND <333 hahaa nånäää...:D

2012-03-18 @ 14:22:03
URL: http://www.windandwaves.bloggplatsen.se
https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2553921/images/2012/lol_195254278.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0